Chcesz zacząć pokazywać się klientom, którzy szukają w Internecie firm takich jak Twoja? Wykorzystując potencjał kampanii Google Ads możesz szybko, efektywnie i mierzalnie zacząć wyświetlać swoje reklamy w chwili, gdy użytkownicy szukają Twoich produktów lub usług.
Wspólnie jesteśmy w stanie dotrzeć z Twoją ofertą do potencjalnych klientów uwzględniając cele marketingowe. Reklamę możemy umieścić w różnych miejscach w Internecie. Istotne, żeby odpowiednio dopasować kampanię do Twoich aktualnych potrzeb.

POKAŻ SWÓJ BIZNES KLIENTOM W INTERNECIE
CO MOŻEMY ZROBIĆ?
Codziennie odbywa się ponad 3,5 miliarda wyszukiwań, co ciekawe, po bardziej szczegółowym rozbiciu daje około 40 tysięcy zapytań w Google w ciągu jednej sekundy. Liczby potwierdzają, ze kampanie po słowach kluczowych w sieci wyszukiwania są najczęściej wybieranymi kampaniami przez reklamodawców.

Kampania w sieci wyszukiwania pozwala docierać do potencjalnych klientów w wyszukiwarce Google poprzez określone wcześniej słowa kluczowe. Odpowiedni dobór fraz pozwala na bardzo precyzyjne wyświetlanie reklam osobom, które w danym momencie szukają produktu lub usługi. To właśnie przemawia za reklamą w wyszukiwarce, że jest „grzeczna”, nie denerwuje użytkowników, bo nie pokazuje się niepytana.
- Dociera do właściwych osób we właściwym czasie.
- Najbardziej skuteczną forma reklamy.
- Bardzo precyzyjne kierowanie.
- Reklama lokalna lub globalna.
- Płatność tylko za efekt.
Wykorzystując potencjał kampanii banerowych (sieć reklamowa) można docierać z reklamą tekstowo-graficzną lub wideo do ponad 2 mln witryn, aplikacji. Obejmuje on również serwisy takie jak Gmail i YouTube, dzięki temu docieramy do ponad 90% użytkowników Internetu na całym świecie.

Kampania w sieci reklamowej umożliwia dotarcie z reklamą do użytkowników ze względu na ich zainteresowania, demografię poprzez analizę zachowań użytkowników (wyszukiwane hasła oraz odwiedzane strony). Kolejną opcją to wyświetlanie reklam na konkretnych portalach np. onet.pl, olx.pl. Dzięki temu mamy pewność, że reklamy są emitowane tylko w serwisach dopasowanych do oferty lub branży. Kampanie banerowe świetnie sprawdzają się przy budowaniu wizerunku marki oraz zwiększeniu zainteresowania ofertą i zaufania do firmy.
- Możliwość precyzyjnego targetowania grupy docelowej.
- Docieranie do użytkowników w wielu miejscach.
- Płatność za przejście na stronę lub wyświetlenie baneru.
- Bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe.
- Duże zasięgi.
Zakupy przez Internet to już codzienność. Dlatego prowadząc sklep internetowy trzeba zapewnić widoczność swojej oferty. Kampania produktowa (Google Zakupy) jest uznawana za najbardziej skuteczne rozwiązanie dla sklepów internetowych, dzięki jej możliwościom pokażesz potencjalnym klientom produkty ze swojej oferty najbardziej dopasowane do ich wyszukiwań.

Reklama produktowa wyświetla się w wyszukiwarce Google oraz dedykowanej zakładce Google Zakupy. Jej największą zaletą jest to, że reklamy zawierają istotne informacje na temat samego produktu. Są to nazwy, ceny oraz zdjęcia produktów, dzięki czemu potencjalny klient jest bardzo świadomy. Po kliknięciu w reklamę użytkownik jest przekierowywany bezpośrednio na stronę danego produktu, gdzie od razu może dokonać zakupu, co skraca cały proces zakupowy użytkownika.
- Przejrzysta prezentacja produktu.
- Niskie ceny emisji reklam.
- Zwiększenie sprzedaży.
- Krótki czas dotarcia z ofertą do potencjalnego klienta.
- Dociera do właściwych osób we właściwym czasie.
Kampania wideo na YouTube pozwoli docierać do potencjalnych klientów w miejscach, gdzie oglądają filmy. Ponad 70% widzów twierdzi, że dzięki YouTube poznaje nowe marki, a 2 razy chętniej kupują, to co widzieli w serwisie Youtube. Warto zwrócić również uwagę, że wyszukiwarka Youtube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką internetową na świecie po wyszukiwarce Google.

YouTube daje wiele możliwości reklamowych, umożliwiając realizację różnych celów marketingowych. Jednakże działania na YouTube pozwalają przede wszystkim osiągać działania wizerunkowe. Dlatego jest to bardzo dobry typ kampanii dla firm, które chcą zacząć budować wizerunek i rozpoznawalność marki w Internecie. Jest to również dobre rozwiązanie jak chcemy zwiększyć liczbę wyświetleń danego filmiku, czy zdobyć nowych subskrybentów.
- Niski koszt obejrzenia poszczególnego filmu.
- Płatność za wyświetlenie lub obejrzenie.
- Wiele opcji kierowania reklam.
- Duże zasięgi reklam.
- Duża mierzalność wyników kampanii wideo.
Zanim podejmiemy decyzję o kupnie konkretnego produktu lub zdecydujemy się na skorzystanie z danej usługi zazwyczaj potrzebujemy chwili na przemyślenie lub przejrzenie różnych ofert w Internecie. Mówi się, że użytkownik w Internecie potrzebuje od kilku do kilkunastu interakcji z daną firmą, zanim podejmie decyzję zakupową.

Kampania remarketingowa jest idealnym sposobem na przypomnienie się z ofertą osobom, które odwiedziły już wcześniej stronę lub wykazały zainteresowanie danym produktem, ale z jakiegoś powodu nie dokonały zakupu lub nie zrealizowały oczekiwanych celów marketingowych. Biorąc pod uwagę dużą konkurencyjność firm w Internecie oraz możliwości kampanii remarketingowej powinna ona odgrywać kluczową rolę w działaniach marketingowych.
- Personalizacja reklamy.
- Możliwość dosprzedaży komplementarnych produktów lub usług.
- Możliwość dotarcia do potencjalnych klientów po raz drugi.
- Precyzyjne targetowanie reklamy.
- Możliwość zwiększenia sprzedaży.
POKAŻ SWÓJ BIZNES KLIENTOM W INTERNECIE
JAK DZIAŁAM?
Krok 1: Rozmowa
Krok 2: Opracowanie strategii
Krok 3: Start kampanii
Krok 4: Monitorowanie i optymalizacja
Krok 5: Komunikacja
Krok 6: Raportowanie
FREELANCER GOOGLE ADS
ROZWIJAJ SWÓJ BIZNES RAZEM ZE MNĄ
Zdobywaj nowych klientów wykorzystując potencjał Internetu!