Audyt Google Ads (dawniej AdWords) to kompleksowa analiza prowadzonych działań reklamowych w Google. To kluczowy krok dla efektywnej optymalizacji kampanii.
Jako freelancer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu kampaniami Google Ads zaproponuję konkretne rozwiązania, które zwiększą efektywność twoich działań. Niezależnie od tego, czy twoim celem jest zwiększenie liczby konwersji, obniżenie kosztu kliknięcia, czy poprawa jakości ruchu, pomogę ci osiągnąć oczekiwane wyniki.
Sprawdź, co oferuję w ramach audytu Google Ads!
Audyt Google Ads z freelancerem
Co to jest audyt Google Ads, co zawiera i kiedy się przyda?
- Gdy widzisz, że twoje kampanie reklamowe zaczynają przynosić gorsze wyniki (np. spadek konwersji, wzrost kosztów na kliknięcie) – audyt pomoże zidentyfikować przyczyny problemów
- Zauważasz wyższy wskaźnik odrzuceń (bounce rate) – audyt może pomóc zidentyfikować problemy związane z trafnością reklam lub jakości strony docelowej
- Wydawany budżet na kampanię nie przekłada się na sprzedaż, zamówienia czy telefony od potencjalnych klientów
- Chcesz zweryfikować zgodność kampanii z najnowszymi wytycznymi Google – audyt pozwala upewnić się, że kampanie są zgodne z najnowszymi zasadami i algorytmami Google dotyczących reklam
- Twoje kampanie w prowadzi agencja marketingowa i chcesz mieć pewność, że wszystko działa prawidłowo i nie tracisz potencjalnych klientów przez proste błędy
- Samodzielnie prowadzisz kampanię i potrzebujesz wsparcia metodycznego oraz technicznego do optymalizacji swoich reklam w Google
- Chcesz odświeżyć lub zmienić swoją strategię reklamową – audyt pozwala ocenić, które elementy kampanii działają, a które mogą negatywnie wpływać na wyniki i wymagają modyfikacji
- Rozważasz zwiększenie budżetu reklamowego – dzięki audytowi upewnisz się, że dodatkowe środki będą wydawane efektywnie
- Modyfikujesz swoją ofertę, chcesz wprowadzić nowe produkty – wyniki audytu podpowiedzą ci, jak dopasować kampanie Google Ads do swojej nowej oferty
- Analizę ustawień konta Google Ads i wskazówki, jak można poprawić jego strukturę – podział kampanii, grup reklamowych oraz słów kluczowych
- Ocenę doboru typów kampanii do realizacji założonych celów biznesowych i marketingowych
- Analizę poprawności wdrożenia konwersji na konto Google Ads (celów marketingowych)
- Analizę poprawności integracji konta Google Ads z Google Analytics
- Ocenę ustawień poszczególnych kampanii (ustawienie sieci, lokalizacji, języka, określenie stawek, budżetu, rotacja reklam)
- Rekomendacje doboru słów kluczowych i typów dopasowania
- Analizę słów wykluczających
- Analizę opisów oraz rozszerzeń reklamowych
- Ocenę skuteczności reklam i stron docelowych
- Ocenę rozdysponowania budżetu marketingowego
- Analizę najważniejszych wskaźników: konwersja, koszt konwersji, śr. CPC, CTR, wyniku jakości
- Listę konkretnych obszarów (błędów) do poprawienia w celu podniesienia skuteczności kampanii
- Pewność, że twoje kampanie nie przepalają budżetu, a maksymalizują zwrot z inwestycji (ROI)
- Odpowiednio uporządkowane i logicznie zorganizowane konto Google Ads, które jest istotne dla optymalnego zarządzania kampaniami
- Odpowiedź, czy obecna kampania Google Ads jest ukierunkowana na realizację założonych celów biznesowych
- Wskazówki, jak jeszcze efektywniej możesz wykorzystać budżet marketingowy
- Kierunki rozwoju kampanii Google Ads
- Darmową godzinę konsultacji w celu omówienia opracowanego audytu Google Ads
Jak przeprowadzam audyt Google Ads?
1
Dostęp do konta Google Ads
Audyt Google Ads rozpoczynam od dokładnej analizy twojego konta
2
Analiza konta i kampanii Google Ads
Dokładnie analizuję strukturę kampanii, sprawdzam najważniejsze wskaźniki i szukam kluczowych obszarów do poprawy. Na realizację audytu potrzebuję 2-3 dni roboczych.
3
Wnioski audytu
Przesyłam wypracowane wnioski, rekomendacje i pomysły na optymalizację twojej kampanii Google Ads.
ARTUR BRYNKIEWICZ - FREELANCER GOOGLE ADS
ROZWIJAJ SWÓJ BIZNES RAZEM ZE MNĄ
Zdobywaj nowych klientów wykorzystując potencjał Google Ads!