Jak wygląda współpraca z freelancerem Google Ads?

Postanowiłeś, że kolejnym kanałem marketingowym, za pomocą którego będziesz chciał dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów będzie kampania Google Ads. Chcesz, żeby Twoimi kampaniami zajął się freelancer Google Ads, ale zastanawiasz się jak wyglądała tak współpraca. Postaram się opisać krok po kroku jak taka nasza współpraca będzie wyglądać.

Krok 1. Wstępna rozmowa

Przede wszystkim chcę pomóc Ci w realizacji celów biznesowych wykorzystując do tego kampanie Google Ads. Dlatego na samym początku spotkamy się, żebym mógł poznać Twoją firmę. Będę liczył na Twoje szczere i konkretne odpowiedzi – jeśli dokładnie zrozumiem Twoją obecną sytuację, będę mógł zaproponować Ci odpowiednie i efektywne rozwiązania. Porozmawiamy również o celach, jakie chcesz osiągnąć za pomocą kampanii Google Ads.

Krok 2. Opracowanie strategii

Na tym etapie współpracy przygotowuję dla Twojego biznesu strategię oraz zaproponuję najefektywniejsze rozwiązania z zakresu Google Ads. Poszerzam wiedzę o Twoim biznesie, którą pozyskałem na spotkaniu, analizuję konkurencję oraz grupę docelową głównie w oparciu o dostępne narzędzia marketingowe. Po przeprowadzonej analizie przedstawiam swój pomysł na kampanię, który według mnie będzie najbardziej skuteczny dla realizacji Twoich celów. Dodatkowo odpowiem na nurtujące Cię pytania i uzgodnimy, kiedy mogę rozpocząć swoją pracę związaną ze startem kampanii.

Krok 3. Start kampanii

Po wcześniejszych krokach przechodzimy do najważniejszego momentu - konkretnego działania. Zgodnie ze strategią wprowadzam i konfiguruję od A do Z kampanię Google Ads na Twoim koncie. Po wdrożeniu kampanii, wyboru odpowiednich ustawień, stworzeniu reklam, kampania przejdzie proces weryfikacji przez system Google Ads, aby zweryfikować czy wszystko jest zgodne z zasadami systemu Google. Jako freelancer Google Ads muszę cały czasy być na bieżąco z wymaganiami oraz dobrymi praktykami systemu Google Ads.

Krok 4: Monitorowanie i optymalizacja

Po zatwierdzeniu kampanii moja praca jako freelancer Google Ads się nie kończy – wciąż jestem z Tobą w stałym kontakcie. Na bieżąco obserwuję i analizuję wyniki osiągane przez poszczególne reklamy. Wyciągam wnioski i dalej optymalizuję działania – wszystko to, żeby maksymalnie podnosić ich efektywność. Dzięki ciągłemu monitorowaniu zwiększam szansę zrealizowania założonych przez nas celów. Wszystko po to, by ułatwić Twojej firmie zwiększenie zysku i jednocześnie dbać o to, żeby koszty były jak najmniejsze.

Krok 5: Komunikacja

Ja analizuję realizację kampanii, ale tak naprawdę to Ty będziesz na bieżąco odczuwał czy cele zostają faktycznie osiągane. Ważną częścią mojej pracy jako freelancer Google Ads jest ciągła komunikacja z Tobą. Będziemy rozmawiać o tym, jak rzeczywiście kampania wpływa na Twój biznes, czy faktycznie odczuwasz większą ilość zapytań od klientów i czy wzrosły wyniki sprzedażowe. Na każdym etapie kampanii będę pod telefonem – możesz się zgłaszać do mnie w razie jakichkolwiek wątpliwości.

Krok 6: Raportowanie

Po każdym zakończonym miesiącu współpracy, przygotuję dla Ciebie raport z kampanii. Przeanalizuję, które działania okazały się najskuteczniejsze i czy wypracowane przez nas rezultaty są satysfakcjonujące. Przedstawię Ci wnioski z poszczególnych działań i rekomendacje na plan rozwoju.

Podsumowanie

Jak widzisz, współpraca z freelancerem Google Ads to nie tylko zlecenie kampanii i bierne czekanie na jej efekty. Kluczem do jak najlepszych osiągów jest ciągła, precyzyjna komunikacja między klientem a freelancerem Google Ads. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące tego, jak może wyglądać nasza współpraca, skontaktuj się ze mną. Przedyskutujemy, co mogę dla Ciebie zrobić i zaplanujemy dalsze kroki.

FREELANCER GOOGLE ADS

ROZWIJAJ SWÓJ BIZNES RAZEM ZE MNĄ

Zdobywaj nowych klientów wykorzystując potencjał Internetu!