Freelancer Google Ads: 6 powodów do współpracy

Dlaczego freelancer Google Ads to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu? 6 zalet

Reklama Google jest dźwignią handlu. To sposób na skuteczne pozyskanie klientów – często takich, którzy są gotowi na szybką finalizację. Chcesz skorzystać z tego narzędzia marketingowego? Na własną rękę może być trudno. Z pomocą może przyjść freelancer Google Ads. Zobacz, co może dla Ciebie zrobić taki ekspert i jakie korzyści przyniesie Ci współpraca z nim.
Wsparcie freelancera Google Ads może przynieść wiele korzyści, zwłaszcza jeśli nie masz wewnętrznego zespołu do zarządzania kampaniami Google Ads lub brakuje Ci wiedzy na temat tego, jak skutecznie działać w środowisku Google Ads. Samo posiadanie strony internetowej czy sklepu internetowego to w tych czasach niestety za mało. Możesz wkładać w to mnóstwo serca, poświęcać ogrom czasu na systematyczne ulepszanie serwisu i mieć jak najlepsze intencje, a wciąż nie widzieć wymiernych efektów swoich działań.
Jeżeli w swoich działaniach dotarłeś do ściany, a wciąż zależy Ci na poprawieniu swojej widoczności w internecie, warto porozmawiać z Freelancerem Google Ads o możliwościach pokazania Twojego biznesu w wyszukiwarce Google i nie tylko.

Freelancer Google Ads, czyli kto?

Freelancer Google Ads to specjalista, który poprowadzi Twoje kampanie reklamowe w Google – tak, aby zmaksymalizować efekty i zoptymalizować budżet. Taki ekspert działa jako „wolny strzelec” i może Ci zapewnić szeroki zakres obsługi – szytej na miarę.

Dlaczego freelancer Google Ads to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu?

Zastanawiasz się, dlaczego właściwie podjąć współpracę z freelancerem Google Ads, a nie podpisać umowę z dużą agencją lub zadziałać na własną rękę? Oto kilka korzyści.

Duże doświadczenie w branży

Na działalność jako freelancerzy Google Ads decydują się wyłącznie osoby, które działają w branży płatnych kampanii internetowych od wielu lat. Tacy eksperci:

  • mają certyfikaty potwierdzające kompetencje w zakresie Google Ads;
  • wcześniej najczęściej pracowali w renomowanych agencjach interaktywnych;
  • realizowali kampanie o różnych budżetach, celach i specyfice, przez co łatwiej jest im sprostać Twoim oczekiwaniom.

Tak jest również w moim przypadku. Więcej o swoim doświadczeniu piszę w zakładce O mnie.

Indywidualne podejście

Często współpraca z agencją interaktywną odbywa się w ramach sztywnych „zasad”. Może się zdarzyć, że firma np. obsługuje kampanie tylko od określonej wysokości budżetu albo oczekuje wybrania gotowego pakietu usług czy długoterminowego zobowiązania. Z freelancerem Google Ads szczegóły współpracy ustalisz indywidualnie, a jej zakres będzie uszyty na miarę. Nie na podstawie z góry przyjętych założeń, ale na bazie analizy Twoich potrzeb biznesowych – w tym postawionych celów marketingowych, specyfiki działań konkurencji itp. Wspólnie wypracujemy strategię, której potrzebujesz.

Jedna osoba odpowiedzialna za kampanie Ads

Freelancer Google Ads zapewnia pełną obsługę kampanii płatnej reklamy – od opracowania strategii kampanii, przez stworzenie komunikatów, ich optymalizację, aż po raportowanie. Ponieważ wszystkie te zadania wykonuje osobiście, zawsze trzyma rękę na pulsie i wie, co się dzieje. Dzięki temu może podejmować szybkie i świadome decyzje, które maksymalizują efekty kampanii.

Łatwa dostępność freelancera Google Ads

Ponieważ freelancer to wolny strzelec, najczęściej możesz liczyć na bardzo łatwą i sprawną komunikację – także w mniej standardowych godzinach. To ważne, jeśli np. od 9:00 do 17:00 pochłaniają Cię ważne obowiązki, a „przysiąść” nad marketingiem możesz o poranku, wieczorem, a nawet w weekend. Z freelancerem możesz się pod tym względem bez problemu dogadać. Taki specjalista najczęściej będzie dostępny pod telefonem.

Mierzalne efekty kampanii Ads zgodne z oczekiwaniami

Kiedy Twoje kampanie Google Ads pod skrzydła weźmie doświadczony freelancer, możesz oczekiwać wysokiej efektywności. Ekspert precyzyjnie ustawi każdą kampanię i zaplanuje ją tak, aby była w 100% zgodna z Twoimi założeniami marketingowymi i docierała do właściwych odbiorców. W jej efekcie w Twojej firmie mogą się szybko rozdzwonić telefony z zapytaniami ofertowymi.

Wsparcie na każdym etapie realizacji kampanii Ads

Chcesz, żeby freelancer Google Ads poprowadził Twoje kampanie od A do Z? To zazwyczaj najrozsądniejsze i najkorzystniejsze rozwiązanie. Może się jednak również zdarzyć tak, że już udało Ci się „odpalić” reklamy, ale nie przynoszą Ci one takich efektów, których oczekujesz. W takim przypadku ekspert również może być pomocny – możesz np. skorzystać z konsultacji, a nawet z audytu Google Ads. Dzięki temu dowiesz się, co można poprawić, aby reklamy lepiej się „klikały”, a te kliknięcia przekładały się na zapytania ofertowe albo na zakup.

Interesuje Cię współpraca z freelancerem Google Ads? Skontaktuj się i uzyskaj bezpłatną wycenę moich usług. Zobacz, ile możemy wspólnie osiągnąć!

FREELANCER GOOGLE ADS

ROZWIJAJ SWÓJ BIZNES RAZEM ZE MNĄ

Zdobywaj nowych klientów wykorzystując potencjał Internetu!